اپل در غیاب بهترین فروشنده دنیا

همزمانی کنفرانس مایکروسافت و اپل باعث شد به این فکر بیفتم که این دو کنفرانس رو برخلاف معمول، نه از دید تکنولوژی، بلکه از نظر اجرا مقایسه کنم و از این به بعد بخشی از پست‌های وبلاگ رو به مطالب مرتبط به اجرای همایش اختصاص بدم.

امیدوارم که بتونم به زودی فرصت پیدا کنم که اون مقاله رو هم تکمیل و منتشر کنم، اما در این مدت انقدر با نظرات حاوی نارضایتی از عملکرد اپل در سال‌های اخیر مواجه شدم که به تصمیم گرفتم اول به اون بحث بپردازم.

مهمترین ایرادهایی که به مک‌بوک‌پروهای جدید اپل گرفته می‌شه، مربوط به حذف یا حذف نکردن پورت‌های مختلف، باتری، رم و لوگوی اپل در پشت دستگاه می‌شه، اما از دید من، مشکل از جای دیگری نشات می‌گیره… از نبود جابز، نه به عنوان مدیر، که به عنوان «بهترین فروشنده دنیا»! و این درحالی‌ه که در سمت مقابل، مایکروسافت یه مهره خیلی قوی بدست آورده.

تو این مدت بارها نظرم رو در اینباره تو سایت‌های مختلف مطرح کردم، اما امروز تصمیم گرفتم که یک نمونه عملی از کاری که اپل می‌تونست بکنه رو به نمایش بذارم:

طبیعتا برای ساختن اسلاید‌ها به محتوای دست اول دسترسی نداشتم و کپی‌رایت محتوای رسانه‌ای استفاده شده در این ویدیو به مالکین اصلی اونها از جمله اپل تعلق داره.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *